Rușinică, MEGA IMAGE! Oamenii tăi de la case au prostul obicei să rotunjească valoarea bonului, bineînțeles mereu în sus. Și dacă tot au făcut primul pas mai mic, trec la următorul și "uită" să-ți dea înapoi încă vreo 20-30 bani, ca să fie rotunjirea mai frumoasă.
Înainte să zici că ce-mi este pentru câțiva bani, zic și eu că dacă tot nu sunt mulți, de ce să nu rotunjim invers? Că dacă eu ajung la casă și nu am bănuții ăia, cam rar pot totuși cumpăra ce vreau. Deci să fie bine, dar în avantajul magazinului. Și așa, câțiva bănuți de aici, câțiva bănuți de acolo, cu câteva mii de clienți zilnic în fiecare magazin, se strânge o sumă frumușică - donație de la clienții fideli, neatenți, nepăsători sau plictisiți.
Acum, dragă MEGA IMAGE, nu știu dacă așa sunt învățați casierii tăi să procedeze, sau ai o problemă la recrutare, dar sunt sigur că ai destule alte modalități prin care scoți profit, și deja e folclor urban viteza cu care deschizi magazine noi. Ce zici, ne arăți că știi cum să treaba cu respectul și corectitudinea, cel puțin la partea asta cu restul? Hai că nu e greu.
Vecinul tău,
Răzvan
Răzvan
1 comment:
Draga Razvan,
Iti multumim pentru implicare! Ne dorim sa corectam aceasta situatie, astfel vom reinstrui personalul Mega Image Glucoza si Mega Image T. Vladimirescu pentru ca in viitor sa acorde tot suportul necesar clientilor. Personalul de la casa are atributia de a acorda restul integral, pana la ultima subdiviziune a leului, in acest sens toate casele de marcat sunt aprovizionate cu toate monedele necesare.
Daca mai intampini situatii asemanatoare, ne poti scrie pe relatii_clienti@mega-image.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Echipa Mega Image
Post a Comment