Tuesday 17 July 2007

Back...

© 2007 Razvan Rosculet
© 2007 Razvan Rosculet
© 2007 Razvan Rosculet
© 2007 Razvan Rosculet
© 2007 Razvan Rosculet



...dupa vreo saptamana in care am fost plecat din Bucuresti si am avut tangente vagi si insesizabile cu netul...


Am fost acasa. Nu mai fusesem la Fagaras de la Pasti. Deci de peste 3 luni, 3 luni foarte frumoase si pline pentru mine. Casa parinteasca iti da totdeauna liniste si energie. Poate uitasem asta... Dar a fost foarte bine! Si camera mea care imi trezea nostalgia unor ani fara prea multe probleme si griji, ani de carti, de casete si de acumulari. Si nostalgia orasului meu de munte, cu toate stradutele lui pe care am incercat sa le mai cutreier acum.


Am dat o tura pe la Brasov intr-o zi si in alta pe la Sibiu. E bine la munte. E racoare, aerul mai respirabil, verdeata mult mai multa...Alt aer, alta atmosfera si parca si alti oameni, ardelenii astia. Stiti voi ce spun... Si mai multa curatenie si ordine. Cand vii din canicula, praful si poluarea din Bucuresti, parca mai mult iti dai seama. Si mai mult cand te intorci inapoi in capitala. Subiectul asta e de dezvoltat mai mult, dar cu alta ocazie, acum atat am chef sa scriu.


Va las cateva fotografii facute zilele astea, sa vedeti despre ce vorbeam. Le aveti sus.






1 comment:

Alexandra Tomas said...

Parca imi imaginez aerul rece proaspat cu o usoara adiere de brad...ahhhh....frumosi muntii nostri! :)