Sunday 16 December 2007

Iarna pe ulita

Azi a nins in Bucuresti. Frumos si mult. Cu fulgi mari.

Pacat de multe masini, dar oricum linistea de duminica, aerul rece si fulgii pufosi mi-au creat o stare de bine. Era cald in casa si am pus colinde. Una imi rasuna mereu in urechi: Afara ninge linistit/ Si-n casa arde focul/ Iar noi pe langa mama stand/ Demult uitaram jocul.

Mi-am adus aminte de atmosfera si de povestile copilariei. De fratii Grimm. De basmele romanesti. De fiorul care mi-a revenit si anul acesta "de mos Nicolae", in amintirea serilor in care asteptam ca pe o mare taina, cu sfiala si nerabdare si bucurie venirea Mosului.

Sa ninga mult si alb! Si sa lasam urme adanci si curate prin zapada!

4 comments:

Alexandra Tomas said...

Duminica frumoasa a fost cea de azi...da. Si asta datorita neasteptatului...sau mai bine zis neasteptatei. Zapada. Ne-a facut pe toti sa zambim. Eu, cel putin,am sarit in sus de bucurie. Asta pt ca am asteptat-o cu foarte nerabdare.
Sa vina Mosul pe derdelus:)

Dia said...

Bouh, nostalgie...

Vreau si eu zapada !! :(

Mili said...

te astept sa povestesti si despre asta:
www.mili-altapoveste.blogspot.com
Leapsa cu carti:)

Anonymous said...

buna Razvan,
nu te supara ca-ti folosesc blogul pentru a te contacta. in cazul in care vei vrea sa vorbesti cu mine, dupa exact, FIX 1 an de zile de cand ne-am vazut. parca a trecut o viata pentru mine, dar iata, m-am intors. 0726129649
Cu drag, si sa-ti aduca mosul timpurile de mult trecute pe care ti le doresti, caci doar totul....se repeta