Saturday 29 December 2007

Let's play!

Am primit o leapsa! :) Acum, de sarbatori. Cica suna cam asa, via Mili:

"Ia cartea care este cea mai aproape de tine. Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a propoziţie. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală". Dă mai leapşa departe la alţi 6 prieteni. "
Looks like social networking, dudes! :)


Cartea se cheama "New Media", autor Dorina Gutu (fosta profesoara de-a mea de la SNSPA) si desi am avut ceva reticente inainte de a o cumpara, acum ma declar satisfacut de alegere:

In iunie 2006, cancelarul Angela Merkel devenea primul sef de guvern care comunica prin podcast cu cetatenii. Imediat dupa alegerea sa in fruntea executivului german, Merkel si-a lansat podcastul pe siteul Bundeskanzlerin.de si, de atunci, il foloseste in mod constant pentru a da de stire despre activitatea sa.
Si, daca tot aminteam cateva randuri mai sus de John Edwards, putem spune ca acesta a fost si primul politician prezent in Second Life. Prin urmare, haideti sa vedem cum se face politica in randurile celor care au ales sa se bucure si de a doua viata.
Leapsa merge la: Daniela, Adriana, Alexandra, Anca, Diana si George.

Hai sa traiti si la multi ani!

3 comments:

Dănu said...

Gata! Eu am intreprins jocul cu carti :) Multumesc, chiar mi s-a parut foarte dragut.

Anonymous said...

Done!
http://ariadnatica.wordpress.com/

Mili said...

good game, sunt impresionata de ce carti tin oamenii aproape de ei:0

La multi ani, Dacul Razvan