Wednesday 6 May 2009

Veliko Tarnovo

Prea multe in plus fata de ce a povestit oae n-ar mai fi de zis, pentru ca a surprins bine si spiritul locului si spiritul excursiei. O selectie din ce am surprins eu in imagini gasiti aici.



Eu unul m-am intors acasa cu foarte multa energie (cu toate peripetiile care ne-au insotit pe drum si la dus, si la intors) si cu un zambet larg, care a decis sa ramane frumos si bine acolo...stiti, ceva asemanator cu zambetele din primele zile dupa....Oamenii, locurile, fiecare au contribuit cu ceva.

Si cred ca oricine din grup imi va da dreptate ca un procent insemnat din starea noastra de bine il datoram lui Nick si Cathy, gazdele noastre de la Phoenix Hostel, niste oameni de nota 10. Intr-un loc care cu adevarat te face sa te simti ca acasa si de unde cu greu iti mai vine sa pleci.




Ah, iata ce-mi scrie Nick:

Thank you all for coming to stay with us. It was a real pleasure for us to have such a great group of people in our hostel.
Not everyone is so much fun and so easy to "look after". Welcome back any time :-)


Foarte pe scurt despre aventura chirilica, mai putine vorbe si mai multe trairi. Si pe final va las o piesa care ne-a insotit prin toata noaptea ratacitoare prin Bulgaria.

No comments: