Acestea sunt cele doua spoof-uri pe care le-am inscris in concursul Grand Spoof 2009, din cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel.
Despre cei care au ajuns in finala (si cu ce), dar si despre cei care au castigat concursul (si cu ce) o sa vorbesc alta data. Acum pur si simplu nu am chef. Mi-au lasat un gust de ciocolata prea neagra si un miros putin intepator, acel miros de care te izbesti dupa ce treci de imaginea glamour care incojoara publicitatea romaneasca si ajungi sa simti lucrurile din interior.
Vreau doar sa le multumesc celor cu care am lucrat, sunt foarte mandru de ei si de tot ceea ce am realizat intr-un timp foarte foarte scurt. Mi-a placut foarte mult cum am lucrat in echipa si sper ca aceeasi daruire si implicare sa o gasesc in orice alt proiect pe care il voi lucra de acum incolo.
Echipa se prezinta astfel:
Actori:
Alexandru Mihalache
Ana Maria Croitoru
Adina Apostol
Sorin Dobrin
Sabina Varga
Copywriter:
Razvan Rosculet
Creative input:
Maya Angelou
Production:
VIra Films
virafilms.com
Multumiri, de asemenea, lui Vlad Rasuceanu, care m-a ajutat cu executia logo-ului, dar si tuturor celor care ne-au pus la dispozitie locatiile in care am filmat.
La final, cateva imagini de la filmarile celui de-al doilea spot, "Biroul".
Saturday, 5 September 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
super tare, m-am distrat copios, desi la inceput nu prea mi-am dat seama la ce e parodia.
din partea mea, toata stima colegiala, cu reverente!!
well... despre partea cu ciocolata amara... poate la anul punem spoof de la spoof si facem un fest cu adevarat independent :) adica ok, HappyFish, faini baieti, dar nu-s cam din aceeasi famiglie? din cate stiu, HP e fratiorul vitreg al lui Catavencu, deci var de-al doilea cu IQAds... si-apoi Naumovici si actor si in juriu? c'mon! noi am venit echipati de-o miuta si ei pt. fotbal american! hahaha! cum sa nu iesi casapit? desi, avand in vedere resursele si vedetele aruncate in lupta, chiar le-a iesit cam subtire... si cata ipocrizie incape in afirmatia ca "lupti" impotriva pornografiei TV, cand singura ta munitie sunt nurii vedetei Playboy cosmina pasarin? recunoscand, astfel, ca nu te-a dus mintea la alte metode, mai onorabile sau mai eficiente, sa aduni o bruma de audienta pentru propriul discurs? e o contradictie-n termen, care, dincolo de umorul subtire, denunta acelasi sistem de gandire ca cel incriminat! mie asta mi s-a parut cel mai comic la clipul castigator, ca sa nu spun ca nu m-am prins unde-i spooful! [adica parodie la ce, la imnul Champions League? hahahai mai baieti ca va stiam mai destepti...] deci pana la urma pe mine m-au facut sa ma simt periculos de mandru de ce mi-a iesit: aflasem de concurs in ultima zi, asa ca am fost nevoit sa ma descurc in cateva ore doar cu ce-aveam prin casa in seara aia - o sapuniera Nokia si-o sotie, ce-i drept, adorabila :)
ps. stii ce mi-a dat prin cap? daca deschidem si noi la trilulilu sau youtube un playlist alternativ, cu spoofurile ramase pe-afara? un fel de salon al refuzatilor, sa vedem ce zice si publicul?
@andrepo: ma bucur ca ti-au placut. prima jumatate (preambulul) este pregatitor pentru ceea ce urmeaza, parodia spotului in sine. doar trebuia sa vedem si ce face baiatul acela frumos si foarte destept pana sa ajunga la job, nu?
@Tz-shirt: toata jurizarea si topul final mi s-au parut trase de par. la acelasi lucru ma gandeam si eu: imi plac happy fish, simpaticuti si acizi, dar vine ditamai "corporatia" sa se bata cu unii care au facut cu buget zero. ma rog, inca n-am vazut ca regulamentul sa interzica, deci hai ca probabil merge.
cu toate astea, calitatea lasa de dorit. chiar din alea 44 de inscrieri, in top 10 trimiti 3 spoof-uri de la happyfish, altii neridicandu-se nici macar la nivelul asta? ma indoiesc. plus ca unele nu parodiaza mai nimic. plus ca apar alte branduri in spoturi (ceea ce clar se interzicea in regulament). plus ca apar bucati intregi din piese pe fundalul sonor (aici nu stiu daca era interzis, dar noi ne-am ferit si de asta).
nu stiu daca ai fost vineri la motoare, dar mie asa mi-a parut tot momentul decernarii marelui premiu (maxim 30 secunde cu cosmina pasarin pe scena) dintr-un film deja stiut si foarte prost jucat, incat nici macar personajele implicate nu mai aveau vreo aura de glorie, incercand doar sa termine cat se poate de rapid formalitatile.
alor mele le-am dat deja drumul in online, dupa cum vezi, si pe unde le-am postat au primit pana acum "thumb up", deci dinspre partea feedback-ului, energie pozitiva si vant din pupa :)
Heh... noi am aflat din timp, dar s-a suprapus cu alte priorităţi. Oricum mă aşteptam să fie o aberaţie tot acest concurs, că doar e "meid in Rumeinia".
Faine spufurile voastre. Bine, e o "lipire" la spălatul cartelei ce mi-a atras atenţia şi-acum sunt curios care fu cauza, ca să-nvăţ şi io ceva :).
Da, ideea unui spufest independent este simpatică. HappyFish, în general, mă plictisesc. Acum nu-i văzui.
Încă o dată, faine spufurile, Răzvane.
@unii.ro: Multumim pentru aprecieri! Ma bucur ca ti-au placut spoturile.
In legatura cu "taietura": am filmat ambele spoturi intr-o zi, in unele locatii am avut timp sa stam mai mult, sa tragem mai mult duble, in altele am fost oarecum pe fuga. Pentru scena cu cartela ne-am dat seama ca depaseam timpul alocat daca am fi lasat-o cap-coada, asa ca dintre putinele duble pe care le aveam, aceasta "taietura" ne-a ajutat cel mai bine sa pastram coerenta si continuitatea actiunii.
Post a Comment