Wednesday 4 February 2009

Copiii spun lucruri trasnite

SCRISORI CĂTRE DUMNEZEU

Fragmente dintr-o colecţie de scrisori (autentice) ale copiilor americani către Dumnezeu

  • Dragă Dumnezeule! Dacă eşti atent duminică în biserică, îţi arăt pantofii mei cei noi.
  • Dumnezeu! Vreau să trăiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie.
  • Am învăţat la şcoală că Edison a făcut lumina. La şcoala de duminică a spus reverendul că Tu ai făcut-o. Edison ăsta ţi-a furat ideea.
  • Niciodată n-aş fi crezut că movul se potriveşte cu portocaliul, până ce n-am văzut apusul de soare ce l-ai făcut marţi seara. A fost tare mişto...
  • La şcoala de duminică ni s-a explicat ce şi câte faci. Cine-ţi face treaba când eşti în concediu?
  • De unde ai aflat că tu eşti Dumnezeu?
  • Pentru balul mascat vreau să mă îmbrac în drac. Nu-i bai, nu?
  • Tu chiar aşa ai proiectat girafa, sau din greşeală a ieşit aşa?
  • De ce laşi oamenii să moară şi tot faci alţii în loc? N-ar fi mai simplu să-i laşi în viaţă pe ăştia?
  • Dumnezeule! Că ai făcut mai multe religii, e OK, dar cum de nu le încurci între ele?
  • Reverendul Coe îţi este prieten sau aveţi doar o relaţie de afaceri?
  • Tu ştii despre lucruri, înainte să fie inventate?
  • Bunicul a spus că Tu deja erai când a fost el copil. Cât de bătrân eşti?
  • Îţi mulţumesc pentru frăţior, dar eu m-am rugat pentru un căţel.
  • Cât timp am fost în vacanţă, tot timpul a plouat şi tăticul a fost tare nervos şi a spus nişte lucruri despre Tine,... dar te rog să nu-i faci rău!
  • Te rog să-mi trimiţi un ponei. Până acum nu ţi-am cerut nimic. Poţi verifica.
  • Cum se poate că pe vremuri atâtea minuni ai făcut şi acum nu-i nici una? Cum se poate că în ultima vreme n-ai inventat nici un animal nou? Sunt numai acelea vechi.
  • Doamne, Te rog să mai pui o sărbătoare între Crăciun şi Paşte!
  • Poate Cain şi Abel nu s-ar fi omorât, dacă aveau camere separate. La noi, cu frate-meu funcţionează...
  • Pun pariu că e foarte greu să-i iubeşti pe toţi de pe pământ. Noi suntem doar patru în familie şi nu merge.
Din Infonet New nr. 242, via astrologicus

No comments: