Open Happiness este noul slogan Coca-Cola, inlocuindu-l pe Coke Side of Life.
Iata si primul spot (Heist), care...deschide sezonul Open Happiness.
A aparut la Super Bowl 2009, aparitie pentru care Coca Cola a scos din buzunar 3 milioane de dolari.
Mai multe despre modul in care brandul Coca Cola se va prezenta in aceasta perioada de criza gasiti in acest interviu cu Sue Anderson, Creative Director Coca-Cola la Wieden+Kennedy, agentia care se ocupa de contul Coca Cola din 2005.
Friday, 20 February 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
nu stiu cum o fi sa lucrezi pentur asa ceva, dar mie mi se pare oribila minciuna asta cu natura innebunita dupa cocacola...sa fim putin onesti si sa recunoastem ca nu au nimic in comun in realitate, ca bautura aia distruge sanatatea. pur si simplu mi se intoarce stomacul pe dos, mi-e scarba cand ma gandesc ca oamenii care au gandit asa ceva sunt marii creativi, ca sunt luati ca repere pentru altii care vor sa se formeze in aceasta minunata meserie. cum isi linistessc oare ei constiinta?... cu banii de pe spoturi?
hehe, ce amuzanta e...imi place ideea, dar nu sunt deloc de acord cu produsul..daca era poate reclama la iaurtul napolact, prodlacta, sau la sana aia de mancam noi odata din sticlutele alea mici cu gura mare:)) cel mai mult imi place ideea de sticla din fluturi...da, chiar ca asta e coca cola pt mine, un zbor de fluturi.
Post a Comment